2007-01-07

Varför tar det emot så att blogga???

Jag fattar inte vad det sitter i. Noterar att min senaste blogg var den 12 december, snart en månad sedan. Jag skall dock försöka ge några axplock från den gångna månaden.

Så här ser möbleringen ut i andra änden av vardagsrummet numera. Börje har hjälpt oss med listningen och i morgon skall tavlor upp. Sen känns vi lite klara i detta rum. -Skönt!


Har även funnit en hundskyddat plats för min mammas gamla fotogenlampa. Den passar inte in speciellt bra men känns viktig att behålla iom att hon tyckte om den så mycket.


Från Julhelgen saknar vi bilder men här är det dags för vårt "nuårsfirande". Pia och Börje.
Pia fixade jättegodmat som jag tror att hon kommer att blogga om själv.

Första projektet på nya året. -Göra nått åt vår fula orange hall! Nu fattas bara lister så skall Ni få se att det blev riktigt fint. Kommer mer bilder i nästa blogg.


Nu lite hundar. Som Ni ser så värderas inte vardagsrummet högre än att det fortfarande får tjänstgöra som trimställe. Visst ser Urax olycklig ut?! ;-) Notera fru Nybergs nya trimblus.


Rättare sagt: -Han HATAR trimning! ;-) ha ha

Söt liten Raisa gnager på det lilla lördagsbenet medans hon tittar på Tv. :-)