2006-11-19

Förtroende?? Bälte???

Som Ni kära läsare säkert upptäckt så har jag drabbats av en förtalskampanj både i den egna men även i andras gästböcker.
Jag vill försöka återupprätta bilden av den diplomerade med några bilder.

Söta lilla Raisas kroppspråk borgar väl för ett gott förtroende för sin superhusse?!
(Obserbera att bältet är stängt!) -Lasse kom inte dragande med att bilden är gammal och från ett annat midjemått! ;-)



Se några av mina medarbetare med mig. Visst verkar dom nöjda och glada??!!

Sen när det gäller det här med bälte eller ej....
Det är faktiskt pga Urax och hans mysvanor som ligger bakom allt detta.
Den minnesgode och trogne följaren av oss och våra hundar kanske minns min avslutningsbild??


Sen är jag för övrigt medlem i Round Table, som enbart väljer in de allra bästa av landets unga män!! ;-) (Till vilka jag inte längre kommer att räknas till efter April 2007)/Patrik