2006-02-07

Semster!!!!!!

Mitt i en vecka med bedrövlig arbetsbelastning.........ungefär som det sett ut sen nyår!! Tidiga mornar och sena kvällar.....puuuh!! Jag vet att nästan alla har det bara värre & värre på sina jobb men det är en liten tröst när man sitter mitt i sin egen skit! Hur som helst så sitter jag och är ganska nöjd med ett anförande jag nyss blivit klar med som skall hållas i morgonkväll. Tyvärr så sitter nog nöjdsamheten mer i att jag är klar än kvalliten på innehållet.... ;-) Hur som helst så tyckte jag att det var läge för en blogg innan man hoppar i säng. På fredag skall matte till Stockholm genom sitt jobb och blir borta över helgen. Hur löser då en ensamhusse detta problem??? Naturligtvis genom att ta en ledig fredag & stoppa bägge skäggen i bilen och åka ner till föräldrarna i Ångermanland så klart!!! Det blir mycket roligare helg för dem än att sitta hemma med en trött öldrickande husse, så det så!! ;-)

Matte har fixat en talkasset så att jag skall hålla mig vaken de 100 milen tor.
Husses hund! ;-)